Join Me

13 Februari 2014

KEBAIKAN JAMU AKU DARA

TESTIMONI ~~ANAK DARA~~

as salam....klu diberi pilihan perkataan apa yang sesuai untuk Jamu Susuk Dara ini....jawapan saya "TERBAIK"...sebab sya yang masih bujang ni pun makan JAD rasa bes sangat...rsa ringan je badan..kuku pun jari wana kemerah-merahan..org tua2 cakap klu kuku merah darah jalan elok...hehe..kulit pun jadi lembut...keputihan pun dh xde..dulu ada bau klu k
eputihan datag bayak.. SERIUS!!!!...skrg dah boleh tersenyum dah...hehe...ALHAMDULILLAH
BAHAGIA la rasanya bila tengok kesan ke atas diri sendiri..hanya orang yang mengambilnya je rasa kesan tu...bila dah nampak kesan yang positif saya order lagi dari kak ita..siap cakap lagi tolong simpan stok untuk saya yang jauh ni yer..mujur kak ita ingat saya sebab alamat saya melucukan....hehehe......

sebenarnya saya ada masalah sengugut yang teruk..dan saya yakin ramai anak2 dara yang mengalami keadaan y sama macam saya...selepas sy makan JAD sebotol habis...sengugut saya dh kurang....selalu 2 hari sengugut saya..tpi kali ni sehari je....tpi saya muntah..pas saya muntah tu angin kuar dr perut sengugut pun hilang ondedot..bhgian ari2 pun dah selesa...perut pun selesa sgt...MAGIC sgt!!! orang yang senggut saje yang tahu perasaan senggut ni rasa cam mana...dan bila perut kita rasa selesa msa hari 1st datg peyed, itu satu perasaan yang sangat indah....

untuk aset yang lain...tuan empunya aset je thu perubahan positifnya...hehehe...untuk kawan2 kat luar sana...jujurnya sya syorkan cuba la guna dulu....tengok kesannya...klu positif mesti xrugi membeli..saya pun mulanya takut nk makan jamu2 ni...tapi sebab msalah sengugut dan keputihan sya yakinkan jugak..berdoa msalah sya akan berkurangan..ALHAMDULILAH..itu saja perkataan yang boleh mengambarkan perasaan saya ketika ini....

bgi yang masih bujang...sama2 la kita jaga aset kita dari sekarang....saya gerun dengar penyakit kaum wanita hari ini...mencegah itu kan lebih baik dari merawat...wasalam (*__*)

konsultasi percuma :019-9791822 wssap only

Tiada ulasan:

Popular Post